12.-16.oktobris 2015.gads
Druvienas pamatskola, Druviena, Gulbenes novads,
Pirmdiena, 12. oktobris, plkst. 12.00 -16.00.
Izvaltas pamatskola, Izvalta, Krāslavas novads,
Otrdiena, 13. oktobris, plkst. 12.00 -16.00.
Staiceles kultūras nams, Staicele, Alojas novads,
Trešdiena, 14. oktobris, plkst. 12.00 -16.45.
Ezere un Jaunauce, Saldus novads,
Ceturtdiena, 15. oktobris, plkst. 11.00 -18.00.
11:00- 13:00 Ezerē
Ances pirmskolas izglītības iestāde „Vālodzīte”, Ance, Ventspils novads,
Piektdiena, 16. oktobris, plkst. 10.00 -14.00.
Pirmdiena, 12. oktobris, plkst. 12.00 -16.00.
- praktiskā pieredze – vizīte, iepazīstot Druvienas pamatskolu, skolas vēstures muzeju un Amatu centru;
- diskusijas par veiksmīgo un pamācošo pieredzi, kas apvienotas ar siltu ēdienu un dzērienu pauzēm Druvienas pamatskolā (Pamatskola, Druviena, Druvienas pagasts, Gulbenes novads);
- „1 + 1 nav 2, bet 11” jeb sadarbības matemātika – kā atrast sadarbības partnerus no citiem sektoriem (uzņēmējiem, pašvaldības, skolām, NVO, iedzīvotājiem), izzināt atbilstošāko sadarbības modeli un kā īstenot sadarbību, lai sasniegtu vēlamos mērķus;
- 2015.-2020. gada periodā pieejamie finanšu resursi un iespējas, tālākās aktivitātes un sadarbību veicinošas vides priekšnosacījumi.
Izvaltas pamatskola, Izvalta, Krāslavas novads,
Otrdiena, 13. oktobris, plkst. 12.00 -16.00.
- praktiskā pieredze – vizīte un iepazīšanās ar Izvaltas skolu, skolas muzeju un Izvaltas Svētās Annas Romas katoļu baznīcu;
- diskusijas par veiksmīgo un pamācošo pieredzi, kas apvienotas ar siltu ēdienu un dzērienu pauzēm Izvaltas pamatskolā (Saules iela 1, Izvalta, Izvaltas pagasts, Krāslavas novads);
- „1 + 1 nav 2, bet 11” jeb sadarbības matemātika – kā atrast sadarbības partnerus no citiem sektoriem (uzņēmējiem, pašvaldības, skolām, NVO, iedzīvotājiem), izzināt atbilstošāko sadarbības modeli un kā īstenot sadarbību, lai sasniegtu vēlamos mērķus;
- 2015.-2020. gada periodā pieejamie finanšu resursi un iespējas, tālākās aktivitātes un sadarbību veicinošas vides priekšnosacījumi.
Staiceles kultūras nams, Staicele, Alojas novads,
Trešdiena, 14. oktobris, plkst. 12.00 -16.45.
- praktiskā pieredze – vizīte, iepazīstot Staiceles vēsturisko centru, muzeju un audēju darbnīcu;
- diskusijas par veiksmīgo un pamācošo pieredzi, kas apvienotas ar siltu ēdienu un dzērienu pauzēm Staiceles kultūras namā (Lielā ielā 7, Staicelē, Alojas novadā);
- „1 + 1 nav 2, bet 11” jeb sadarbības matemātika – kā atrast sadarbības partnerus no citiem sektoriem (uzņēmējiem, pašvaldības, skolām, NVO, iedzīvotājiem), izzināt atbilstošāko sadarbības modeli un kā īstenot sadarbību, lai sasniegtu vēlamos mērķus;
- 2015.-2020. gada periodā pieejamie finanšu resursi un iespējas, tālākās aktivitātes un sadarbību veicinošas vides priekšnosacījumi.
- „Lauku partnerības „Īģe”” darbības izvērtējums. Dr.geogr. Andris Klepers
Ezere un Jaunauce, Saldus novads,
Ceturtdiena, 15. oktobris, plkst. 11.00 -18.00.
11:00- 13:00 Ezerē
- Viesošanās pie trīs biedrībām Ezerē un veikto aktivitāšu iepazīšana;
- Lielezeres muižas parka un „Muitas nama” apskate.
- praktiskā pieredze – vizīte, iepazīstot Jaunauces pili un apkārtni;
- diskusijas par veiksmīgo un pamācošo pieredzi, kas apvienotas ar siltu ēdienu un dzērienu pauzēm Jaunauces pilī (Jaunauce, Saldus novads).
- „1 + 1 nav 2, bet 11” jeb sadarbības matemātika – kā atrast sadarbības partnerus no citiem sektoriem (uzņēmējiem, pašvaldības, skolām, NVO, iedzīvotājiem), izzināt atbilstošāko sadarbības modeli un kā īstenot sadarbību, lai sasniegtu vēlamos mērķus;
- 2015.-2020. gada periodā pieejamie finanšu resursi un iespējas, tālākās aktivitātes un sadarbību veicinošas vides priekšnosacījumi.
Ances pirmskolas izglītības iestāde „Vālodzīte”, Ance, Ventspils novads,
Piektdiena, 16. oktobris, plkst. 10.00 -14.00.
- praktiskā pieredze – vizīte, iepazīstot Ances muižu un vietējās iniciatīvas;
- diskusijas par veiksmīgo un pamācošo pieredzi, kas apvienotas ar siltu ēdienu un dzērienu pauzēm Ances pirmskolas izglītības iestādē „Vālodzīte” (Vālodzes, Ance, Ances pagasts, Ventspils novads);
- „1 + 1 nav 2, bet 11” jeb sadarbības matemātika – kā atrast sadarbības partnerus no citiem sektoriem (uzņēmējiem, pašvaldības, skolām, NVO, iedzīvotājiem), izzināt atbilstošāko sadarbības modeli un kā īstenot sadarbību, lai sasniegtu vēlamos mērķus;
- 2015.-2020. gada periodā pieejamie finanšu resursi un iespējas, tālākās aktivitātes un sadarbību veicinošas vides priekšnosacījumi.
|
|
|
|
programma_staicele_kopienu_nedēļa_2015.pdf |