Norises vieta: Aizkraukle, Lāčplēša iela 1, Aizkraukles rajona padomes sēžu zāle
Norises laiks: 2007. gada 15. novembris 11:30

Apmācību programmā:
11:30 Ievads;
12:00 Kas ir servisa kvalitāte, kā to noteikt;
12:30 Kas ir klientu apkalpošanas standarts- tā jēga, mērķi un funkcijas (arī piemēri);
13:00 Klientu identificēšana un apkalpošana (iekšējie, ārējie klienti, to atšķirības un atšķirīgās vajadzības);
13:30 Klientu apmierinātība ( klientu “noturēšana”, problēmu/ situācijas izzināšana, agresīvie klienti);
14:30 Klientu apkalpošanas vērtēšana (gan tieša klientu apkalpošana, gan apkalpošana pa tālruni un citiem distances saziņas līdzekļiem);
15:30 Klientu apmierinātība (kā to noteikt un ietekmēt).
16:00 Noslēgums

Apmācību finansētājs:
Apmācības atbalsta Islande, Lihtenšteina, Norvēģija, EEZ finanšu mehānisma un Norvēģijas finanšu mehānisma ietvaros un Latvijas valsts ar Sabiedrības integrācijas fonda starpniecību.