Izsludinātā “Elements of AI” izaicinājuma ietvaros aicinām piedalīties Iedvesmas dienā! IT Izglītības fonds ar Accenture Baltijā un Latvijas Mobilais telefons (LMT) atbalstu realizē projektu, kura ietvaros ir izstrādāti atbalstošie materiāli pedagogiem mācību priekšmetā “Dizains un tehnoloģijas”. Šī projekta ietvaros organizējam Iedvesmas dienu, kurā nozares profesionāļi dalīsies iedvesmas stāstos par dizaina jomu, kā arī tehnoloģiju nozīmi tajā.

Materiāli primāri tika radīti izmantošanai skolās/izglītības iestādēs, bet tie ir guvuši plašu interesi arī citās auditorijās, jo ir saturiski saistoši un mūsdienīgi. Iespējams, nākotnē tie varētu kļūt par kursiem pieaugušajiem. Aicinām Latvijas Lauku foruma un Viedo ciemu pārstāvjus būt pirmajiem, kas uzzina vairāk par šo jomu tieši no nozares profesionāļiem.

Aicinām Latvijas Lauku foruma un Viedo ciemu pārstāvjus šī gada 11. augustā plkst. 14:00 pievienoties mums tiešraidē Start(IT) vai Latvijas Nacionālās bibliotēkas Facebook lapā!

Pasākuma laikā Latvijas Mākslas akadēmijas vieslektore un dizaina diskusiju vadītāja Ilze Dobele pastāstīs kā esošam vai jaunradītam dizainam palīdz precīzs vēstījums un kā tas veido izpratni par dizaina nozīmi, mākslinieks un arhitekts Krišs Zilgalvis dalīsies pieredzē par dizaina domāšanas procesu, starpdisciplinaritātes nozīmi projektu īstenošanā, kustības Riga TechGirls dibinātājas Anna Andersone un Alise Dīrika dalīsies savā pieredzē par jauna produkta radīšanas procesu un tehnoloģiju nozīmi. Latvijas Mākslas akadēmijas profesors un dizaina biroja H2E līdzdibinātājs Holgers Elers dalīsies ar savu profesionālo pieredzi un darba metodēm, kuras pielieto. Pasākumā piedalīsies arī vēl citi iedvesmojoši nozares profesionāļi ar saviem stāstiem.

Atzīmējiet “Nākšu” arī Facebook pasākumā: bit.ly/3x9bnJv

Detalizēta pasākuma programma būs pieejama pēc šī gada 4. augusta.

Dizaina domāšanas metodoloģija ir ļoti populāra informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (IKT) uzņēmumos, bet to ir iespējams pielietot arī citās nozarēs. Dizaina domāšana ir process, domāšanas veids un metožu kopums radošu alternatīvu ģenerēšanai, kurā tiek izmantoti antropoloģijas paņēmieni, balstīti cilvēku uzvedībā un vajadzībās. Tā ir uz izpēti un datiem balstīta nelineāra metode problēmu identificēšanai, risinājumu radīšanai kopradē ar lietotājiem, to prototipēšana un testēšana, kā arī risinājumu ieviešana un nemitīga uzlabošana, izmantojot lietotāja sniegto informāciju.

Projektu realizē: IT Izglītības fonds

Projektu un pasākumu atbalsta: Accenture Baltijā, Latvijas Mobilais telefons, Izglītības un zinātnes ministrija, Latvijas Nacionālā bibliotēka un Latvijas Lauku forums.

Uz tikšanos pasākumā!